Octavią O1 jak Passatem ?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • anpado
    Drive
    • 2011
    • 65

    Octavią O1 jak Passatem ?

    Zamieszczone przez Kinzi
    A może ktoś ma ochotę dzisiaj na kiełbaski :?:
    A o której by to miało być?
  • guzolot
    Rider
    • 2010
    • 473

    #2
    Octavią O1 jak Passatem ?

    Koledzy i koleżanki, w niedzielę miałem przyjemność prowadzić Passata 2.0 TDI kombi z 2007 roku.
    Wrażenie niesamowite. Nie buja, ale i nie obija nerek. Świetnie hamuje za dotknięciem pedału jak za dotknięciem magicznej różdżki. Porównuję z moją O1 na amortyzatorach BILSTEIN - B6 z hamulcami ATE (tarcze nacinane). W mojej O1 nie buja ale nerki obija, muszę sporo mocniej nacisnąć aby uzyskać porównywalne opóźnienie.

    Czy da się coś z tym zrobić? Ustawić inaczej amortyzatory? Inne tarcze + klocki? Ponoć te ATE są dobre... :?
    Sprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
    ---


    A to moja skodzinka:
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014

    Komentarz

    • maxdax
      Drive
      • 2010
      • 93

      #3
      nic nie zrobisz, w passku masz wielowahacz i już inna kultura jazdy.

      Komentarz

      • Rysiek 150
        Drive
        • 2007
        • 67

        #4
        OD KIEDY W PASKU Z 2007 JAST WIELOWAHACZOWE ZAWIESZENIE

        Komentarz

        • AdamB
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 8030
          • Octavia IV (NX3)
          • DKZA 2.0 TSI 190 KM

          #5
          Zamieszczone przez maxdax
          nic nie zrobisz, w passku masz wielowahacz i już inna kultura jazdy.
          Wielowahacz jest tylko z tyłu, ogólnie zawieszenie jak w OII jeśli chodzi o budowę.
          Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

          Komentarz

          • sew1981
            RS
            S_OCP MemberModeratorr
            • 2009
            • 10917
            • Fiat

            #6
            mo tak,ale autor ma OI więc...i tak inna liga.

            Komentarz

            • guzolot
              Rider
              • 2010
              • 473

              #7
              no dobra, ale czy da się coś zrobić z amortyzatorami (przestawić) moimi żeby nie bujało i nerek nie odbijało?
              Sprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
              ---


              A to moja skodzinka:
              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014

              Komentarz

              • marekzu
                L&K
                • 2007
                • 1412
                • Superb II combi (3V5)

                #8
                A jak chcialbys ten amor przestawic?? Technicznie w tym przypadku nie wykonalne

                Komentarz

                • Rysiek 150
                  Drive
                  • 2007
                  • 67

                  #9
                  W bilsteinie B6 jest możliwość zmiany twardości amortyzatora. Jest w wawie warsztat który się tym zajmuje profesionalnie, jak również naprawą tych amortyzatorów

                  Komentarz

                  • guzolot
                    Rider
                    • 2010
                    • 473

                    #10
                    Rysiek 150, Właśnie o to chodzi. Czy jak będzie trochę miększy to też automatycznie auto zacznie się bujać? Może jest jakiś kompromis? Teraz w/g mnie jest za twarde.
                    Sprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
                    ---


                    A to moja skodzinka:
                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014

                    Komentarz

                    • Rysiek 150
                      Drive
                      • 2007
                      • 67

                      #11
                      Ja mam postawioną na B6 i dla mnie nie jest zatwardo. masz stronę do firmy, która zajmuje sie bilsteinem. u nich możesz wykonać wszelkie naprawy i zmiany ustawień twardości w tych amortyzatorach.

                      Komentarz

                      • guzolot
                        Rider
                        • 2010
                        • 473

                        #12
                        Rysiek 150, dzięki

                        [ Dodano: Pon 17 Wrz, 12 10:28 ]
                        Panowie, poprawiłem parametry zawieszenie poprzez upuszczenie powietrza z kół tylnych.
                        Zadowalające efekty wystąpiły przy 1,75 z tyłu i 2.0 z przodu. Powierzchnia zużywania opon tylnych i przednich teraz wygląda podobnie.
                        Moje auto na co dzień jeździ prawie na pusto. A kombi raczej do tego nie jest zaprojektowane.

                        Pozdrawiam.
                        Sprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
                        ---


                        A to moja skodzinka:
                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014

                        Komentarz

                        Pracuję...